ΝΕΑ

Follow us on Twitter!
Join us on FB!
1/10/2012, 18:37
Αντέχεις 1 μήνα??? http://t.co/GnTtOvJI
Περισσότερα...
 
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:


Στο Δαΐς προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα ομαδικών προγραμμάτων. Οι τέσσερις αίθουσες, εξοπλισμένες με ειδικό παρκέ, ηχοσυστήματα και κατάλληλο εξοπλισμό, δίνουν τη δυνατότητα ταυτόχρονης διεξαγωγής μαθημάτων. Συνολικά προσφέρουμε 32 διαφορετικά ομαδικά προγράμματα τα οποία καλύπτουν όλες τις ώρες της ημέρας. Τα μαθήματα πραγματοποιούνται από επιστημονικά καταρτισμένους και πιστοποιημένους instructors, οι οποίοι θα σας προσφέρουν ένα ασφαλές πλαίσιο εκγύμνασης σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας και το επίπεδό σας.


Τα προγράμματά μας χωρίζονται σε:
Αερόβια: Ακολουθήστε την κίνηση του σώματός σας! Δυνατή μουσική, ρυθμός και ένταση! Προγράμματα που βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και του αναπνευστικού μας συστήματος. Αποφασιστική συμβολή στο κάψιμο λίπους.
Δυναμικά: Έχουν σαν κύριο στόχο την τόνωση και αντοχή του μυοσκελετικού μας συστήματος. Ο ιδανικός τρόπος για να αυξήσετε όλες τις παραμέτρους της φυσικής σας κατάστασης. Μέσα από ποικιλία ασκήσεων για όλο το σώμα, καθώς και από ποικιλία οργάνων ενδυνάμωσης (αλτήρες, μπάλες, λάστιχα, σχοινάκια, step…) μπορείτε να πετύχετε τους στόχους σας σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Ολιστικά: Δοκιμάστε την ολιστική προσέγγιση της σωματικής άσκησης, που προσφέρει στο σώμα ελαστικότητα, ευκαμψία, μυϊκή ισορροπία, τόνωση και γενικά βελτίωση σε πνευματικό και διανοητικό επίπεδο.


Για να δείτε το ωράριο των ομαδικών προγραμμάτων πατήστε ΕΔΩ και για το ωράριο TRX και TRX pilates ΕΔΩ


    #          
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ & ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΙΔΟΣ ΕΝΤΑΣΗ*
1 Inspiration Yoga: Μέσα στο συγχρόνο τρόπο ζωής, αυτή η μορφή Yoga μας βοηθάει να βρούμε καλύτερη ισορροπία σωματική, ψυχολογική και πνευματική, μέσα απο τις θέσεις-στάσεις (Asanas) και την αναπνοή (Pranayama). Η ψυχή, το πνεύμα και το σώμα σε πλήρη εναρμόνιση. ΟΛΙΣΤΙΚΟ 2
2 Yoga Therapy: Φυσική άσκηση που βασίζεται στην αυτοσυγκέντρωση και σε αναπνευστικές τεχνικές. Βοηθά στη μυϊκή επιμήκυνση, ενδυνάμωση και ψυχική ευεξία. ΟΛΙΣΤΙΚΟ 2
3 Pilates: Ασκήσεις εδάφους που προσφέρουν μυϊκή ισορροπία, καλύτερο έλεγχο του σώματος και ενέργεια για το σώμα και το πνεύμα. ΟΛΙΣΤΙΚΟ 2
4 Spine Relief: Ανακουφίζει, ενδυναμώνει και χαλαρώνει τον κορμό, βοηθάει στην ορθοσωμία.  Ιδανικό για όσους έχουν προβλήματα στην σπονδυλική στήλη ή κάνουν καθιστική εργασία
ΟΛΙΣΤΙΚΟ 1-2
5 Yogilates: Συνδιασμός ισομετρικών και διατατικών ασκήσεων που  ενδείκνυται  για καταπονημένο μυϊκό σύστημα, με σκοπό την  αποκατάσταση, ανανέωση και ευκαμψία των μυών. ΟΛΙΣΤΙΚΟ 2
6 Fit Box: Δυναμικό  πρόγραμμα  που  συνδιάζει αερόβια προπόνηση  και μυϊκή ενδυνάμωση με στοιχεία απο Kick-box.

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

ΑΕΡΟΒΙΟ

4
7 Boot Camp: Πρόγραμμα κυκλικής προπόνησης σε σταθμούς, για αύξηση φυσικής κατάστασης, λιποδιάλυσης, γράμμωσης και αύξησης μυϊκής μάζας. ΔΥΝΑΜΙΚΟ 4
8 Cross Training: Περιλαμβάνει ασκήσεις ενόργανης, βάρη, συνδιαστικές ασκήσεις και αερόβια άσκηση. Απευθύνεται σε άτομα με καλή φυσική κατάσταση, τα οποία θέλουν να δοκιμάσουν τις αντοχές τους! ΔΥΝΑΜΙΚΟ 4
9 Hips & Abs: 55` λεπτό πρόγραμμα για τόνωση και γράμμωση κοιλιακών και γλουτών. ΔΥΝΑΜΙΚΟ 3
10 Body Strength: Μυϊκή ενδυνάμωση και κάψιμο λίπους στο maximum... με τη χρήση αντιστάσεων. ΔΥΤΝΑΜΙΚΟ 3
11 Abs & Legs: Πρόγραμμα για τόνωση και γράμμωση κοιλιακών, ποδιών και γλουτών. Δείτε αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα. ΔΥΝΑΜΙΚΟ 3
12 Tabatas Workout: Αποτελεσματική υψηλής έντασης προπόνηση, με περιόδους σύντομης ξεκούρασης, η οποία μπορεί να ενισχύσει την αντοχή σας και παράλληλα να κάνει τον μεταβολισμό σας να λειτουργεί μέχρι 36 ώρες μετά. ΔΥΝΑΜΙΚΟ 4
13 H.I.I.T. It (Strength): Πρόγραμμα διαλειμματικής άσκησης υψηλής έντασης, το οποίο αποσκοπεί  στη βελτίωση της μυϊκής δύναμης και στην αύξηση της άλιπης μυϊκής μάζας. ΔΥΝΑΜΙΚΟ 4
14 H.I.I.T. it (Cardio): Πρόγραμμα διαλειμματικής άσκησης υψηλής έντασης, που αποσκοπεί στη βελτίωση της καρδιαγγειακής αντοχής, στην αύξηση της ταχύτητας και στη μεγιστοποίηση της καύσης θερμίδων. ΔΥΝΑΜΙΚΟ 4
15 Total Body Challenge: Πρόγραμμα με αντιστάσεις και δυναμικές κινήσεις, με έμφαση στις κύριες μυϊκες ομάδες και τον κορμό. Στοχεύει στη μυϊκή ενδυνάμωση, την αύξηση της δύναμης και τη  βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού. ΔΥΝΑΜΙΚΟ 4
16 Outfit: Κυκλική προπόνηση στο στίβο του Δαΐς, με στόχο τη μείωση λίπους και την ανάπτυξη της φυσικής κατάστασης. ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΕΡΟΒΙΟ 4
17 Swedish Exercise: Ποικιλία ασκήσεων για όλο το σώμα. Κατάλληλο για όλους. ΑΕΡΟΒΙΟ 2
18 Aero-Fun: Αερόβιο πρόγραμμα που βοηθάει στην τόνωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος και στο χάσιμο λίπους. Σύγχρονη χορογραφία, με συνδυασμό υψηλής και χαμηλής έντασης.

ΑΕΡΟΒΙΟ

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

3
19 Step Mania: Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης και σύσφιξης ποδιών και γλουτών. Για όσους επιθυμούν να συνδυάσουν αερόβια άσκηση και ενδυνάμωση όλων των μυών. ΑΕΡΟΒΙΟ 3
20 In Shape: Έντονο πρόγραμμα αεροβικής άσκησης για αυτούς που θέλουν να δοκιμάσουν τα όριά τους!

ΑΕΡΟΒΙΟ

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

3
21 Pilardio: Πρόγραμμα με ασκήσεις ενδυνάμωσης και κινήσεις από Pilates, Aerobic και Jazz dance, που εκτελούνται σε όρθια θέση. ΑΕΡΟΒΙΟ 4
22 Step by Step: Έντονη, δυναμική και απλή χορογραφία για αύξηση αντοχής και ενδυνάμωση ποδιών. ΑΕΡΟΒΙΟ 3
23 Be Fit: Βελτιώστε τη φυσική σας κατάσταση εκτελώντας απλές αεροβικές ασκήσεις.

ΑΕΡΟΒΙΟ

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

3
24 Running club: Βελτιώστε την τεχνική και την απόδοσή σας στο τρέξιμο, στο στίβο του Δαΐς. ΑΕΡΟΒΙΟ 2
25 Zumba Dance: Αερόβια άσκηση σε ρυθμούς Aφρικάνικους και Latin. Χορέψτε, ιδρώστε, διασκεδάστε… Party Time! ΑΕΡΟΒΙΟ 2
26 Mind and Body: Εναλλακτικός τρόπος ασκήσης που περιλαμβάνει μυϊκή ενδυνάμωση και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, μέσω αερόβιου προγράμματος με σταδιακή αλλαγή σε ασκήσεις εδάφους. Βοηθάει στη σωστή στάση σώματος, τη διάταση των μυών, την  αναπνοή και δημιουργεί την απόλυτη ισορροπία και γαλήνη του σώματος.

ΟΛΙΣΤΙΚΟ

ΔΥΝΑΜΙΚΟ


2-3
27 Fit and Fight: Ένα πρόγραμμα εμπνευσμένο από τις πολεμικές τέχνες και τη δυναμική πρόπονηση. Κάψιμο λίπους και ενδυνάμωση στο maximum… ΑΕΡΟΒΙΟ 4
28 Fight Bo: Eνα πρόγραμμα εμπνευσμένο από τις πολεμικές τέχνες και συνδυάζει όλες τις πολεμικές τέχνες σε ένα αερόβιο πρόγραμμα, γροθιές, κλωτσιές και δυναμικές κινήσεις θα σε βοηθήσουν να κάψεις πολλές θερμίδες! ΑΕΡΟΒΙΟ 4
29 Mοντέρνος Χορός: Εξερευνουμε το σώμα μας ως μέσο έκφρασης. Χρησιμοποιούμε το πάτωμα ως  βάση δομησής της τεχνικής μας. Περπατάμε, τρέχρουμε, πήδαμε, στρίβουμε, αναπνέουμε στον  προσώπικο μας ρυθμό, εναρμονίζοντας τον με αύτον της μουσικής. Χορεύουμε! ΑΕΡΟΒΙΟ 2
30 Καράτε: Πρόγραμμα καρδιοαναπνευστικής εξάσκησης, διαλειμματικής μορφής με ταυτόχρονη βελτίωση της ευλυγισίας-ευκινησίας, βασισμένο στην αρχή του κινητικού διαλογισμού. ΑΕΡΟΒΙΟ 3
31 Boxing/Kick boxing: Πρόγραμμα για μέγιστη καύση λίπους, γράμμωση και βελτίωση φυσικής κατάστασης. Για όσους θέλουν να γυμναστούν, μαθαίνοντας παράλληλα την τεχνική της πυγμαχίας. ΑΕΡΟΒΙΟ 4
32 TRX: Σύστημα που περιλαμβάνει ελαστικούς ιμάντες με χερούλια, ώστε να εκτελεστούν αμέτρητοι συνδυασμοί ασκήσεων για όλο το σώμα, που όλες εκμεταλλεύονται το βάρος του ίδιου του ασκούμενου. Τα μαθήματα είναι group personal, συμμετέχουν αυστηρά έως 6 άτομα και έχουν διάρκεια 40 λεπτά ΔΥΝΑΜΙΚΟ 4
33 TRX PILATES: Συνδυάζει τις ευεργετικές ασκήσεις του Pilates με τους ιμάντες TRX! Πετύχετε ενδυνάμωση, τόνωση, ορθοσωμία, ισορροπία, ευλυγισία και βελτίωση της νευρομυϊκής συναρμογής χωρίς καταπονήσεις ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΟΛΙΣΤΙΚΟ 3

     

      *1: χαμηλή ένταση 2: μέτρια ένταση 3: υψηλή ένταση 4: πολύ υψηλή ένταση

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Δαΐς στο 210-6186050.

Οδός Μεσογείων 151 151 26 Παράδεισος Αμαρουσίου Αθλητικού Τ 210 61 86 050 F 210 61 86 055 E